Unia Europejska - Projekty

RAJD GÓRSKI - klasy 4-7

19 Września 2023
RAJD GÓRSKI -  klasy 4-7

12 września mieliśmy doskonałą okazję, by podziwiać piękno przyrody, uczyć się przez zabawę, szlifować własne umiejętności fizyczne oraz nawiązywać i zacieśniać relacje przyjacielskie. Wybraliśmy się bowiem na I w tym roku szkolnym rajd górski. W ramach innowacji pedagogicznej "Rajdy górskie - na szlakach" kilka razy w ciągu roku szkolnego odbywać się będą szkolne wycieczki w okoliczne Beskidy, by kształcić wśród naszych uczniów pasję do wspólnych, pieszych wędrówek. Zebraliśmy zacna, bo aż 65 osobową ekipę uczniów ze starszych klas 4-8 i od 6 rano wspólnie wyruszyliśmy, by z Przełęczy Salmopolskiej wraz z przewodnikiem zdobyć najpierw Malinowską Skałę a później wdrapać się na Skrzyczne, jeden ze szczytów Korony Gór Polskich. Wędrówka dała się we znaki, byliśmy naprawdę upoceni i zmęczeni! Na całe szczęście pogoda też dopisała i mogliśmy ostatecznie odpocząć w beskidzkim schronisku. Mamy nadzieję, że dane nam będzie powtarzać to częściej a piesze, górskie wędrówki staną się regularnymi wycieczkami w naszej szkole. Do zobaczenia na szlaku wkrótce!